Drömmar


We♥it.com

När jag blir stor ska jag bo antingen i en stor lägenhet på Norrmalm eller i en villa nära Stockholm. Jag (eller min man) ska ha mycket pengar så jag kan renovera och dona med vårat boende, och så jag kan köpa mycket kläder.
Jag vill ha 1-3 barn, och könen spelar ingen roll. Men det skulle vara kul att ha av båda könen. Jag skulle bli glad om min man hade syskon, så det skulle finnas en chans att mina barn fick kusiner.
I mitt hem skulle det vara mysigt, med mycket detaljer och allt som man skulle kunna se var organiserat och genomtänkt. Om jag skulle beskriva hur jag vill att mitt hem skulle vara med tre ord så skulle det bli:
Mysigt
Modernt
Galet


Mitt hem skulle ha en röd tråd, så att inte ett rum blir helt vitt, det andra som om man har kommit till Las Vegas, och det tredje som om en gammelmormor hade varit där.
Om jag skulle välja en bild som skulle bli sann (om ni fattar) så skulle det bli walk in closet-bilden, den längst ner i mitten som är störst. Mitt hem skulle vara i dem färgerna och i den stilen.
Jag vet inte vad jag vill bli, men jag har funderat på att öppna ett eget bageri, fotograf eller stylist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0