Gladdag

Är glad idag!
Dagen började med att jag hade bild till 10.20. Jag blev väldigt nöjd med min bild (så långt som jag har kommit nu).
Sedan skulle vi ställa upp oss på skolgården och gå en parad runt hela Hammarby Sjöstad med en annan skola. Seriöst, det var supertråkigt.
Vid tolv kom vi tillbaka till skolan. Då åt vi korv med bröd, det var faktiskt gott!
Sen åkte jag, Signe och Lina till Globen för att kolla på baddräkter. Men vi fann inget där så vi åkte vidare till Liljeholmen.
Där hittade vi baddräkter på Inter Sport. Jag köpte en röd och Signe en svart. Anledningen till varför vi köpte baddräkter var för att Lina ska ha 80-talsfest imorgon. Och då så ska jag ha på mig min baddräkt och leggings osv.
Ni får se hur det ser ut imorgon.
Jag gick själv och köpte presenter till Lina. Eftersom Lina var med oss gick hon och Signe till McDonalds så länge.
Sedan gick jag till dem och jag tog en McFlurry orange Daim.
Btw, under paraden så kom Sjöstadbladets chefredaktör Jonny Bothin fram till mig och sa att jag hade en väldigt bra blogg. Och att jag skriver bättre än vad Blondinbella gjorde när hon var i min ålder. Och att jag tar fina bilder och han trodde att min blogg skulle bli stor i framtiden. Men fattar fortfarande inte hur han har hittat min blogg?!

Kommentarer
Postat av: Klara <3

Din blogg är populär, så det så ^^

2011-05-06 @ 18:35:58
URL: http://kamie.blogg.se/
Postat av: Lovisa♥

Oj! Vad coolt att han kom fram till dej och sa det!

Fett coolt att känna en blogg-kändis! ^^ Kram <3

2011-05-06 @ 19:17:50
URL: http://lovisacullen.blogg.se/
Postat av: Jessie

Din bild var super fin! Du har väldigt bra fantasi. Själv skulle jag aldig kommit på en såå bra idé :D

2011-05-07 @ 11:44:54
URL: http://myheartisred.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0