Judas- Lady GaGa




Denna låt växte i mina öron. Från början gillade inte jag den över huvud taget, men sedan har jag börjat gilla den mer och mer. Idag klockan halv elva börjar en dokumentär om Lady GaGa som jag nog ska se på.
Bilden är dessutom tagen från Google (för er som bryr er).
Med tanke på Lady GaGa så presenterar jag nu vinnarna i "tävlingen" som jag hade för några veckor sedan, bilden var ju på gaga:n (haha, alla svarade rätt). Om ni klickar på namnen så kommer ni till deras bloggar:

katja

Daniella <3

Sofia
Stina

E M M A M A R I E -

Natalie

hanna

kajsa

E l i n a

lisa

Nadja <3

Ingrid

Fanny

emma

Emma ;o

Annaaa

Lovisa

Jonna

OLIVIA [foto & vardag]

Johanna

kaisa



Även denna bild är från Google. Men jag har redigerat lite och pixelerat. Vill ni ha en till Gissa kändisen-tävling? Jag kanske ska arrangera det en gång i veckan? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Daniella :)

Jaa gör en till! Fast svårare :D

2011-05-13 @ 21:59:55
URL: http://anadani.blogg.se/
Postat av: Alice

Din nya design är jättefin, påminner faktiskt lite om tinkerbellas. (:

2011-05-14 @ 00:53:38
URL: http://aangeli.blogg.se/
Postat av: Agnes

på Kajsas blogg, så kommer man typ till någpt konstigt, men sen när man tittar på adressen, så står det en mejladress.



yckte det kunde vara bra för dig att veta :DD

2011-05-14 @ 10:12:43
URL: http://agnessbbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0