I skolan

Min lärare lät mig blogga, så jag gör det nu och kan göra det enda fram till klockan två, för då slutar vi.
Vi har haft so-provet nu, och jag tror det gick bra. Det kändes bara som det var lite dåligt med tid. Enligt mig i alla fall.

Här kommer Lina:
Jag skulle bara säga att Agnes va JÄTTE bra på provet och kommer att bli godkänd (även om inte jag va med men aja ;P) Haha ha det bra kram Lina! Tips Linabloggen.devote.se <3
Här kommer Frankii:
www.frankii.webblogg.se
Är min lilla mys blogg :) bara så att ni vet. Hade också prov idag, går ju också i nektarin *glaad* Iaf bara så att ni vet. Inga taskiga kommentarer på den här bloggen då blir lilla Frankster sur As arg xD Loove ya all * eller inte*

Och här kommer Livi-Kiwi <33 pözz o hej leverpastej :**



Bild från Weheartit




Kommentarer
Postat av: Lovisa [foto & vardag]

Vill du bli veckans blogg på min blogg? Anmäl dig här:

http://lovisadehlin.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

2011-10-28 @ 15:04:49
URL: http://lovisadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0