Min senaste vecka

Det var hela åtta dagar sen jag bloggade! Har inte bloggat på grund av att jag inte har haft lust. Nu hade jag tänkt att berätta lite kortfattat om de senaste dagarna:
Tisdags: Teater efter skolan.
Onsdags: Tror inte att jag gjorde något speciellt då. Men jag pluggade säkert.
Torsdags: Åkte hem till Signe efter skolan med Signe (ofc) och Kajsa. Vi bakade kärleksmums som blev lite misslyckade. Och så såg vi på Beck.
Fredags: Var i Liljeholmen i kanske en timme med Signe och Edna och letade present till Ebba och Jessica. Sedan så åkte jag hem och gjorde mig i ordning inför Ebbas fest. Vid sex-tiden så gick Signe och jag till Ebbas fest och sedan så kom jag hem runt elva.
Lördags: På eftermiddagen åkte jag till Jessicas hemma-spa. Vi fick ha ansiktsmasker, bada fotbad, fick göra manikyr och pedikyr, och sedan så pratade vi en massa. Det var supergod mat!
Söndags: Var på teatern. Och när jag och tre andra från teatern var på väg hem så såg vi DANIEL ADAMS-RAY!!! Han är en av världens bästa artister (enligt mig). Men precis när vi skulle gå fram till honom så gick han över vägen. Men jag var i alla fall typ en meter från honom.
Igår: Efter skolan så åkte jag till Alvik och mötte mamma där. Sedan så gick vi och kollade på tapeter till en fondvägg i mitt rum. Jag ska nämligen göra om det rätt så mycket. Jag har en budget som jag får hålla mig till, och sedan så får jag köpa de saker jag vill ha till mitt rum inom den budgetramen.
När jag kom hem från måleributiken så pluggade jag och blev klar med min engelska, en filmrecension. Wiho!
Idag: Idag när jag vaknade så mådde jag illa. Sedan så grät jag i kanske 45 minuter (med några pauser). Så jag var inte direkt på topp , så jag stannade hemma från skolan. Nu har jag sovit i ungefär en timme och nu har jag lite ont i magen. Tror att jag ska försöka att sova lite mer.



Den där människan såg jag på stan ↑. Tredje gången jag såg honom irl.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha coolt:)

2011-10-18 @ 20:08:28
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0