Shopping, fest och övernattning

Igår var jag i Liljeholmen och köpte basic saker. Som ett par strumpbyxor, en stickad tröja och ett par knästrumpor.
Klockan fem så åkte Signe och jag till Rebeccas och Wilmas HP-fest. De delade in oss i olika elevhem, och jag hamnade i Hufflepuff. Eftersom att jag är bra på att hålla hemligheter och att jag är en äkta vän, aww ♥
När vi kom hem från festen (vid halv elva) så gick jag och Signe och la oss. Alltså, hon sov över här.
Sen blev vi väckta runt nio. Och sedan låg vi och läste i ca. en timme.
Signe var tvungen att gå hem rätt tidigt eftersom hon behövde plugga.
Jag vet, fuuul. Men blev inte bra efter många försök :/

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan du inte lägga upp bilder på det du köpt? Om du orkar ;)

Kolla gärna in på min blogg!

Kärlek till dig!

2011-10-24 @ 16:35:33
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Amanda

söt du är :)

2011-11-03 @ 08:41:06
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0