Kvällen

Nu ska jag ner och göra ett stort glas Oboy och ta fram matten och göra några tal. Sedan så måste jag skriva lite i Schoolsoft (svårt att förklara vad det är, men det är typ som en sida på internet där vi får all info, blanketter och papper från skolan. Vi utvärderar och planerar också varje vecka i Schoolsoft och så sjukanmäler man dig där. Eller föräldrarna gör det) och efter det så ska jag se på mitt favoritprogram, Svenska Hollywoodfruar!
Orkar inte bry mig om att jag ser apful ut på denna bild...

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skulle du kunna hjälpa mig med en sak på bloggen? Dels att fixa sådana blogresppnse , bloglovin , meny och om mig bild :)

Och hjälpa mig att få min header, så att den sitter på typ "samma" ställe, på bloggen :) Om du inte fattar så är det bara att kolla på bloggen, så ser du vad jag menar :D

Kram! :)

2011-09-26 @ 20:29:11
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Jessie

Åh! Jag ville också se det, men det kan jag inte för vi har inga kanaler hemma...

2011-09-27 @ 07:36:27
URL: http://myheartisred.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0