Ny väska innan skolan börjar?

 
Back to school
Väska med nitar, H&M, 325 kr || Svart portfölj-liknande väska, Åhlens, 349 kr || Skinnpåse, Åhlens, 399 kr || Beige väska, riverisland.com, 380 kr
 
 
Dessa väskor tycker jag är riktigt snygga till skolstarten. Jag brukar oftast vilja ha en ny väska innan jag börjar skolan, då väskan jag hade läsåret innan har hunnit bli rejält sliten. Jag vill inte heller lägga en förmögenhet på en väska som man tröttnar på efter ett tag. Så när jag gjorde detta collage valde jag endast väskor som låg under två tvåhundralappar.
Väskor med nitar gör att man sticker ut, vilket jag gillar. Jag gillar även de portfölj-liknande/old school-liknande väskorna. Om man är mer av den typen som släpar med sig skolböckerna fram och tillbaka till skolan tycker jag att man ska satsa på en skinnpåse, alltså en tygpåse fast av skinn. Om man vill ha ordning och reda i väskan är det bara att ha necessärer i påsen. En necessär innehåller tex. smink, en annan bindor osv, och den tredje busskort och pennor. 
Om ni inte riktigt föll för någon av dessa väskor, och vill ha en ny, tycker jag att ni ska söka på polyvore.com efter just "bags" efter att ha loggat in och tryckt på "create, all items".out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0