Ang. tandställning

Visst skulle väl du få tandställning? men när ska du få det?
Svar: Jag har fått en check på att jag ska få tandställning och alla papper på vilka kliniker och tandläkare man kan välja mellan. Så pappa ska ringa och kolla med Eastman institutet om det går bra att jag drar ut tänder och sätter in tandställningen där.

Hur känner du inför att visa upp dig med tandställningen (omformulerade frågan lite. Var det okej?)?
Det är säkert mer än 8 pers i min skola på högstadiet som har tandställning. Så i skolan kommer jag inte ha något problem med det.
Jag tror att det kommer ta ett tag att vänja sig med hur man ser ut med tandställningen. Jag tror inte heller att jag kommer gilla mitt utseende med tandställningen i början. Men jag vill inte fortsätta ha så snea tänder som jag har just nu, så man får tänka på hur resultatet blir sen.

Kommentarer
Postat av: elin

Jaja visst vaar det okej ! :D



du har faktist alldeles rätt, det tar några veckor att vänja sig med tandställningen, men efter några mpnader tänker man inte på det!



Men jagtycker inte det ska göra ngon skillnad på om man är nöjd elelr inte nöjd med sitt utseende om man har tandställning, det är mest i början man är lite osäket..typ.



För mig kändes det såå konstigt att ta bort en sen, det var som en del av mig, jag levt med i två år. detvar som om en del försvann ;) konstigt men sant!



Alla fall; tycker du ska vara nöjd med ditt utseende för du är så sockersött så det finns inte!! :D plus att det är så snyggt ( lätt att säga efter man haft det) med tandställning, tycker det är så ballt.



nä, ska sluta babbla, kan snacka omd et i evigheter!



Hoppas allt går bra med detta ;)



Ha de bäst Agnes, du är så otroligt fin,söt,snygg,grym stil, Bra på alla möjliga sätt! kramisar!

2012-01-11 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0