Det där med lång bloggpaus...

Gick ju inte så bra!
Haha, i'm back on track! Taggad på att blogga igen! Nu ska jag bara jobba mig upp mot toppen.
 
Vad har hänt på en vecka då?
Inget särskilt, jag har varit med Rebecca, försökt komma igång med träningen och bara vart med familjen. En rolig sak har hänt i och för sig. Jag och min familj gick upp vid sju i måndags, för att åka bil ner till Gekås Ullared. Så det gjorde vi. Vi kom fram till Gekås vid halv tre, och var kvar till sex. Jag handlade en del roliga saker, som jag kommer visa upp i en HAUL-video.
Vi övernattade på ett bed&brekfust ute på landet ca. 2 mil från Ullared. Det var supermysigt där!
Dagen därpå åkte vi hem, men tog en omväg då vi stannade till vid landstället vi sålde för nio år sen. Åååh vad mina minnen väcktes till liv! Vi hade visserligen bara landet i 3 år, men jag har ändå samlat på mig många härliga minnen därifrån, som jag aldrig kommer att glömma. Jag kommer till och med ihåg vilken brevlåda vi hade. Jag kunde peka ut den på flera meters avstånd. Och mina minnen, ja, dom var lika klarblåa som himlen, allting såg sig likt ut.
 
Imorgon åker jag och mamma till Yasuragi Hasseludden, ett japanskt spa som vi ska övernatta på. Att åka till Yasuragi är en tjej-grej som mamma och jag gör varje sommar. Ser verkligen fram emot det!
 
Just nu får ni nöja er med en bild från skolavslutingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaas jippoe vad kul agnes att du är tillbaka! Bra val för du kan verkligen bli större i blogg branchen tror jag för du är såå himla underbar och unik på ett jättebra sätt! Du är toppen helt enkelt!

2012-07-20 @ 09:45:50
Postat av: Agnes

JAAAAA!!!!! Agnes du kan verkligen bli stor, du och din blogg är så himla underbar. Så det skulle verkligen bli jättetråkigt om du slutade blogga. Så hoppas att du aldrig slutar blogga!! <33333

2012-07-20 @ 12:32:37
URL: http://www.agnesmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0