I brist på ideer till tidsinställda

Hur bor du: I ett radhus i Stockholms kommun :)
Brukar du komma i tid: Alltid i skolan och till tandläkaren osv. Men inte när det gäller kompisar och så, då jag är dålig på att planera.
Hur lång är du: 168 cm. Tog passfoto för en vecka sen, så jag vet exakt!
Kan du laga mat: Japp!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag pluggar. Går i en Vittra-skola, där det handlar mycket om eget ansvar.
Vad har du på dig just nu: Sovtröja ;)
Har du någon fobi: Jupp, att kräkas, att få en orosattack och för ormar.
Hade du en bra kväll igår: Jaaa!
Vilket är ditt senaste inköp: Gränna polkastänger.
 
Din favoritdryck på morgonen: Brukar inte dricka på morgonen (jag vet, inte bra...)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa satte tillbaka pengar på mitt konto för att jag hade handlat på Hemköp för egna pengar.
Har du sovit i din egen säng inatt: Näpp, en dubbelsäng på Yasuragi.
Vad hade du sönder senast: Ett miniträd på Yasuragi, hahahaha :D
Vem snackade du med senast: Mamma och Pappa.
Varm favoritdricka: Varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Lagom kallt vatten, så kallt som möjligt utan att det gör ont i halsen om man dricker för mycket
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen.
 

När gjorde du senast något riktigt dumt: Tog choklad innan middagen. Badass over here!
Saknar du någon just nu: Jaa! Alla mina vänner! 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Göra nån annan ledsen, haha, jag är väldigt sympatisk jag (eller är det empatisk? Kan inte skillnaden...). Eller så kan man hålla på med ett ljud jättelänge, så det börjar gå mig på nerverna. 
Någon jag stör mig på: Nämner inga namn, haha.
Intressen: Teater, datorn, blogga, vara med vänner, baka, fota och åka skidor!
Senaste person du kramade: Mami
Senaste person du ringde: Mami, haha. Somsagt så är typ alla mina vänner bortresta!
Senaste person som ringde dig: EF språkresor ;)
Vad drack du senast: Vatten.

Vill du ha barn: Japp, 1-3 stycken!
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja... eller jo! För då är jag laglig att göra så mycket mer än vad jag får nu (syftar inte på sex dårå...)
Har rakat dina ben någon gång: Ja, gör det regelbundet nu under sommaren.
Är du sugen på något nu: Cola!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: På sommaren :)
Micro-pop eller poppa själv: Har aldrig poppat själv, så micro-pop.
Brukar du baka: I perioder.
Röstade du i det senaste valet: Näpp, men får göra om två val ;)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jäpp
Vilken låt lyssnade du senast på: Någon låt som spelades på appen SongPop ;)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, det stod tom!
Vad tycker du är äckligt: Sopor och spyor, haha ;) Annars gillar jag inte fesk och skaldjur att äta.
Har du pengar på mobilen: Har abonemang, så ja!
 
Frågorna är tagna från agnesmj.blogg.se

Kommentarer
Postat av: A

Ska du åka på språkresa??? :O <33 Isåfall är jag avundsjuk!!!

2012-07-23 @ 22:37:41
URL: http://agnesmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0