Tror nästan att jag ska sluta blogga...

Försöker hitta tillbaka till bloggandet, men det håller bara några dagar då jag skriver fler inlägg. Sen tröttnar jag
Jag lägger hellre min tid på sådant som är viktigt. Om jag inte pluggar efter skolan så är jag med kompisar.
Jag säger inte att jag ska sluta blogga, utan att ni får räkna med att det kanske går några dagar emellan inläggen. Jag ska tänka "kvalitét går före kvantitet". Alltså att inläggen ska vara välskrivna och att jag ska ta fina bilder till inläggen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD SOM HELST BARA DU INTE SLUTAR BLOGGA!! DU OCH DIN BLOGG ÄR SÅÅÅ BRA!

gör inget om det går några dagar emellan inläggen! :D

2012-10-22 @ 20:48:59
Postat av: Lovisa

Kan du inte lägga upp del 2 av sminkvideon? :)

2012-10-23 @ 08:34:43
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Johanna

Du får inte sluts blogga!!

2012-10-23 @ 08:53:41
URL: http://johannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0