Svaren #2

Från Natasha:
Vad tycker du gör en blogg intressant?
-Mode?
-Foton?
-Inredning?
Aa, du fattar ;)

Sv; Jag tycker att det är roligt att läsa om mode, vardag och kolla på foton. En blogg blir intressant om man inte skriver onödiga inlägg som "Nu ska jag gå och duscha, hejdå!". Och jag tycker att det blir roligare att läsa en blogg när det är en bild i varje inlägg.

Från Lilla jag:
Hejsan!! Jag tycker att din blogg är jätte bra och jag tycker att du tar jätte fina bilder!:)
JAg undrar vad du gillar för musik
HA det bra:)

Sv; Jag gillar att lyssna på blandad musik. Men mest pop och sådant som spelas på radion. HÄR är min spotifylista :)



Från hej:
vilken typ av kille skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med?

vilka bloggar läser du?

vilket är ditt favoritämne?

favoritsport?

kram! :)

Sv; Jag vet inte hur en kille ska vara för att jag skulle kunna vara tillsammans med honom. Men jag går på att han är snäll, omtänksam och ser okej ut. Jag läser massa bloggar, men om du klickar någonstans på den här meningen så kommer du till ett inlägg där jag har skrivit ner ALLA bloggar jag läser.
Jag gillar SO och syslöjd i skolan. Och min favoritsport är alpina skidor ofc. Både att kolla på och köra själv.


Från Amanda:
Vilka bloggar läser du (toppbloggar) och vem av bloggerskorna gillar du mest??<3
Vilket är ditt favorit plagg/smycke:D
Har du nån mer blogg eller har haft en annan??:)

Sv; Jag läser Fokis, Micahs, Daniel Paris, Kissies och Paows mest. Men jag kollar ibland in på Kenzas och Tyras ibland. Jag vet inte om Tinkerbella, Michaela D och Lina foto gills. Men deras följer jag på Bloglovin'. Jag gillar nog bäst att läsa Fokis, Kissies (för att hon är så patetisk) och Tinkerbellas.
Jag gillar min blus väldigt mycket och min lövring.
Men när jag ska vara riktigt finklädd gillar jag även min prinsessliknande klänning med volanger och rosor på.






Kommentarer
Postat av: T :)

hej! jag gillar din blogg jätte mycket!

jag har själv blogg men jag vet inte hur man gör en egen header, skulle du kunna visa/förklara? skulle vara jättetacksam :)

2011-04-02 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0