Dag 14 – Bloggar jag läser

Orkar inte länka till alla, men här kommer ALLA som jag läser. Vissa har jag ingen aning om varför jag läser, men gör det ändå. Och allas går jag inte in på varje dag.

leones.webblogg.se
hannalinnros.blogg.se
losagnes.blogg.se (haha)
lovisacullen.blogg.se
emmligt.blogg.se
fokis.se
ttuufft.blogg.se
tjanickan.blogg.se
holanike.blogg.se
selses.blogg.se
salley.blogg.se
serikssons.blogg.se
kenzas.se
gympalina.blogg.se
missbelle.webblogg.se
amandanystroom.blogg.se
fiamurakas.blogg.se
tjasnorpan.blogg.se
feedbaack.blogg.se
ejdenwik.devote.se
emmalovelight.devote.se
bellaofmine.blogg.se
yonnaarvidsson.blogg.se
mimmilicious.devote.se
wilmsan.blogg.se
lovehannah.blogg.se
kissies.se
micahs.se
banankaka.bloggplatsen.se
linafoto.blogg.se
michaelaa.webblogg.se
blogg.veckorevyn/saramontazami
finest.se/danielparis
emmyochkajsa.blogg.se
blogg.amelia/maria-montazami
oliviasandinpekka.blogg.se
lovisasbilder.blogg.se
thelifeoffandd.blogg.se
tinkerbella.blogg.se
jonesochgiftet.blogg.se
kokosfroken.blogg.se
mychemicalromancelover.blogg.se
alltimelowfan.blogspot.com
smoxxie.blogg.se
nevnarien.se
gullisjullis.blogg.se
chloeschuterman.chic.se

Det var nog alla, kom ihåg att jag inte läser alla varje dag, vissa läser jag typ en gång i månaden :)



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha tack så mycket! :)

2011-01-03 @ 12:40:22
URL: http://mimmilicious.devote.se
Postat av: Wilma

Kul att du läser min ;) Brukar läsa din med^^

2011-01-03 @ 13:02:33
URL: http://wilmsan.blogg.se/
Postat av: Alice

Gulligt av dig att du läser min, jag brukar kika in på din blogg också. :)

2011-01-05 @ 15:42:00
URL: http://kokosfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0