Uppdatering

Idag har jag träffat Ture (min kusins 2,5 månaders son), Emelie (min kusin), Sebastian (Emelies kille och Tures pappa), mormor och hennes sambo Kjell. Det har varit jätteroligt och Ture är så söt! Jag är just nu nydushad och fräsh för morgondagens bilfärd. Mina föräldrar och jag ska åka till västkusten och komma hem på onsdag eller torsdag. Och jag kommer inte att ta med datorn. Så jag kommer väl att skriva ett eller två inlägg till och sedan hörs vi om ca. en vecka!
Idag var mamma och jag på KappAhl's rea! Mamma är medlem så det var halva priset på alla reasaker. Jag fyndade! Ett par örhängen- 12 kr, en väska- 25 kr, en tröja- 60 kr och ett skärp- 32 kr.
Min packning:

Tygväskan var den jag köpte idag. Här är en enskild bild på den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0