Gud vad jag é lyckling ♥

Först igår fick jag reda på att jag kom in på Calle flygare (typ Sveriges bästa teaterskola) till hösten. Och sen idag när jag var hos tandläkaren så bestämde vi att jag inte skulle få tandställning förens om typ 3-4 år! Och nu när jag kom hem pratade pappa i telefon. Och han pratade med jobbet. De bestämde typ att pappa skulle åka ner till Gbg under semestern när han är ledig med bara med mig och inte hela familjen. Och jag ska nog få följa med och gå på Liseberg ♥
Btw, jag har varit på landet idag eftersom vi väntade på att en ny spis skulle levereras till oss. Och jag åt jorgubbar, drack iste och läste Frida.
(Mobilkamera)






Mobilbild från förra måndagen när jag fikade då jag, Leone och Rebecca var i gallerian och shoppade (Pressbyrån har det billigaste sakerna, annars måste man köpa en chokladboll för 22:- eller något liknande fika. Och dessutom vet väl alla att Pressbyråns kanelbullar är bäst!)




Kommentarer
Postat av: Det du

Kan förstå att du är lycklig.

2010-06-16 @ 17:36:05
Postat av: Leone

Agnes vet du vad. Jag är avundsjuk. Jag vill oxå söka in till en teaterskola, men helst vill jag söka in till frisörskola nu om det går XD

Får jag härmas liite och söka in till teaterskola? hundögon

2010-06-16 @ 20:01:09
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0