s.o.m.m.a.r.l.o.v!

Ja, idag fick vi äntligen sommarlov. Vi hade två och en 45 minuters skolavslutning. Det var massa som uppträdde med band och så var det prisutdelning till de som kom 1:a, 2:a och 3:a på loppet vi sprang igår. Det var rüligt!
Men våran rektor ska sluta :(
Här kommer lite bilder från idag och på vägen hem:



Dagens outfit:
Klänning: Cubus
Leggings: Kapphal
Trekvartskofta: H&M


Min frisyr idag:
Uppsatt i en noggran hästsvans med lite lockar i (spraya delen du ska locka med vatten och hårspray, sen lockar med din locktång och sen...klar!)







Kinesmorgonögon!


Jag fotar Leone och Signe


Ingrid


På vägen hem så lekte jag fotograf/paparazzi och Leone modell

Leone

Haha!


Kolla håret!



Fail! Min vattenflaska står i kanten!

Leone: Du får kopiera bilderna på dej själv om du vill :)
Till er andra: Kopiera inte om ni inte frågat mig!

Kommentarer
Postat av: LeoneModellenXD

Älskar sista bilden på mig XD

Jag borde ju bli modell ^^,

HAH, NOT! Den där var ju enda snygga bilden på mig EVER

2010-06-15 @ 20:35:24
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0