Den bästa veckan :)

Hej igen!
Som ni säkert fattar kommer jag inte att blogga varje dag, men lite då och då. Bla. när det har hänt något roligt, när jag har tagit en bild jag blev nöjd med och på helgerna när jag har bättre med tid.

Ni kommer säkert inte att tro det här, men det är 100% sanning!; I måndags så kom kronprinsessan Victoria till våran skola, och sen idag så kom Bert Karlsson och åt mat i våran skola :) Jag fick hans autograf och jag pratade med honom!
Ikväll ska jag till genrepet för melodifestivalen 4:e året i rad, men först ska jag äta på resturang med mamma och våra kompisar (pappa ville inte följa med) :D
Bild: Google

Bert's autograf till mig :)

Victoria, Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0