Sjuk... :(

Idag har jag 38,8 i feber :(
Tråkigt! Jag orkar typ inte göra någonting fast nu har jag tagit alvedon så jag mår bättre :D
Jag kommer inte gå till skolan imorron heller men nu så får jag ju bättre med tid till att blogga :) Kommer skriva en del dikter nu medans jag är sjuk och jag kanske skriver en novell, vem vet?
Sen kommer jag nog lägga upp några bilder som jag inte har tagit nu men typ för 1-2 månader tillbaka.


Rimdikt om hur jag känner nu


Huvudet värker.
Men med en alvedon det stärker.
Jag känner mig trött.
Och jag mår inte så gött.
Men jag får mer tid till att blogga.
Och här sitter jag och kollar på Vakna's logga.
Vid datan jag sitter.
Och jag känner mej rätt så bitter.
Nu är det dags att sluta rimma.
Och ute är det minsann inte dimma.


Solen lyser ute
(Jag har tagit bilden)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0