Varit i Liljeholmen!

Vi åkte hem från skolan idag och Signe hämtade sina pengar så hon kunde köpa en farsdag-present, jag hade med mig min plånbok så jag behövde inte hämta något. Men sedan när vi åkte tillbaka till Liljeholmen märker jag att jag hade glömt min plånbok hemma, så vi åker tillbaka hit och hämtar den, plus kvittot till Akademibokhandeln som Signe skulle ha eftersom jag hade köpt en bok till henne som hon redan hade läst i födelsedagpresent. Sedan när vi väl var tillbaka i Liljeholmen köpte jag pappas present och vi bytte boken. Sedan gick vi till McDonalds och köpte ett mellis, jag tog en cheeseburgare eftersom jag knappt hade ätit något till lunch, och Signe och Rebecca tog varsin glass som jag bjöd på, snäll som jag är :D

Pappas present:





"Hamburgaren":
Smak: Pistasch

Övriga praliner:
Fransk nougat med smak av lakrits
2 apelsin-chili
Den med det fina mönstret var citron-chili


All choklad kostade 64:-


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fina presenter! :D Ska vi följa varann på Bloglovin'?

2010-11-13 @ 11:39:59
URL: http://lovisacullen.blogg.se/
Postat av: Emma

Följa varandra på Bloglovin? <322

2010-11-15 @ 19:25:39
URL: http://emmligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0