Jättebra dag!

Just nu kom ja hem från Calle Flygare (teatern), det var superkul men jag blev lite snurrig eftersom jag fortfarande är förkyld och vi rörde på oss väldigt mycket. Jag träffade några som jag också kan tro bli mina vänner. Nu är mamma och pappa och handlar pizza som vi senare idag ska äta till middag.
Innan Calle Flygare var vi på landet, och jag klättrade upp på taket och satt och läste "Hjälp! Rånare!" av Laura Trenter. Jag har den boken på landet och jag läste aldrig ut den när jag var mindre så jag läser den nu istället, och den är fakiskt väldigt bra! Den är välskriven och den har inte varit långtråkig en ändå gång..... eller jo, när man typ läser om vad Batman och Spindelmannen skulle gjort i den situationen. Jag blev väldigt brun i ansiktet under tiden jag satt där uppe, och det är najs (y).

Jag uppe på taket.




Imorgon är vi ju lediga, då tror jag att jag är med någon kompis halva dagen och fixar presenter åt mamma resten av dagen.



Kan du inte kommentera? Klicka HÄR då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0