Vaken redan nu

Idag är det skola. Jag vet, en lördag! Men det är Vittradagen och då ska föräldrarna komma och hur vi jobbar, och på lördagar är ju de flesta föräldrar lediga. Men jag ska inte dit eftersom jag känner mig fortfarande lite hängig. Men jag börjar verkligen tillfriskna nu! Anledningen till att jag är vaken nu är för att badrumskillarna kommer snart och börjar renoverar, och vi ska åka till landet nu över helgen eftersom slipdammet som finns i luften är rätt farlig för lungorna, så jag får väl ligga nerbäddad i soffan på landet!
Jag just nu, uppsvullen och röd näsa:




HAHA, nej, jag har gjort denna på picnik. Min näsa är inte uppsvullen men bara lite röd.



Kan du inte kommentera? Klicka HÄR då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0