Fick sluta tidigare

Tjejerna skulle iväg och simma i dag men jag kunde inte följa med eftersom min förkylning är väldigt envis :(
Men det har varit en väldigt chill dag, jag hade utepass (typ gympa som man har ute, men man behöver inte byta om och så...) och eget arbete på förmiddagen och på eftermiddagen fick jag och de andra tjejerna som inte kunde följa med och simma gå med killarna till gympasalen. Vi satt på läktaren och hade tråk/kul. Jag var mest med Sofie och Anton men jag stalkade också Ia, Hanna och Jonna. Killarna slutade vid två så vi fick gå då. Men det tar typ 10 minuter att gå till skolan (hade glömt min jacka där) och sedan så missade vi tvärbanan/spårvagnen precis. Sedan har jag ätit chokladmuffins och varit inne på fb och Bloglovin' innan jag skrev detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0