Lite shopping

Idag så var jag och mamma i Liljeholmen för att köpa lite smått och gott. Jag fick en stiftpenna och stift till den inför skolstarten (jag börjar ju i övermorgon). Och jag köpte för egna pengar en kalender som man designar själv. Det stod att det skulle innehålla 2011 och 2012. Men när jag öppnade kalendern när jag kom hem innehöll den bara 2012. Så jag ska åka och byta den imorgon.
När mamma och jag var på Clas Ohlsson så hörde jag hur någon pratade engelska med sin kompis, och jag kände igen rösten. Sedan när "rösten" kom närmare så såg jag ansiktet, och kände igen ansiktet också. Men jag kunde inte placera ansiktet i hjärnan. Sedan när jag fick ögonkontakt med honom såg jag att det var Swingfly! Lite konstigt att han var på Clas Ohlsson i Liljeholmen!
Sen när vi skulle åka rulltrappa så kom han och hans kompis och gick ner för förbi oss. Så jag var typ en centimeter från honom!
Okej, jag blev lite starstruck. Men jag blir rätt lätt det! Jag blev det till exempel en gång när vi åkte bil i juli detta år och vi åkte förbli Hugo Rosas som satt på en elbox eller var det nu heter...
Alltså, jag blir inte starstruck om någon artist ska uppträda eller så. Jag blir bara starstruck när jag ser kändisar på stan, alltså när de inte jobbar.

Hehe, pappa är inte direkt världens bästa fotograf...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne, stackars dej som börjar i övermorgon:( själv börjar jag den 29:onde:) fast det är inte så långt det heller.....

2011-08-14 @ 23:56:44
URL: http://joppsin.blogg.se/
Postat av: Ebba (gamesoftrone) ;)

Tyst nu Agnes! Bättre än typ alla i min familj i alla fall:P (Förresten var du ju jättesöt på bilden) <3

2011-08-18 @ 20:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0