Mina morgonrutiner

06.19 ringer min väckar klocka. Och så går jag upp 06.30/06.40 och sätter på mig min OnePiece.
Jag gör i ordning min frukost (En lingongrova med ost och dryck till (är ingen frukostmänniska)) och sedan sätter jag mig vid datorn.
När jag har ätit upp så går jag upp och klär på mig kläder som jag har förberett kvällen innan. Sedan så tvättar jag mitt ansikte, och sätter på mig finnmedel och borstar hår och tänder. Efter det så fixar jag min frisyr.
Sedan så sminkar jag mig (concealer, eyeliner och mascara).
När jag är klar så brukar jag sätta mig vid datorn, och sedan brukar jag vänta på att klockan ska bli kvart i. För då packar jag min väska, dricker ett glas vatten, och sätter på mig mina skor.
Sedan så går jag hemifrån tio i åtta.

Hur ser era morgonrutiner ut?
Min awesome väckarklocka som lyser med laser i taket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett cool!

Är den bra, alltså ljudet och ör det någon skillnad att den lyser i taket??

2011-08-30 @ 21:30:21
URL: http://alaanna.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har skrivit om mina morgonrutiner på min blogg, även skrivit att jag fick idèn av dig och länkat dig ! :)

2011-09-01 @ 16:07:07
URL: http://johannaeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0