Upptagen dag

Idag gick jag upp kanske kvart över elva, och åt frukost.
Enda tills klockan var två gjorde jag inte så mycket. Men sedan åkte jag och pappa för att hämta Lovisa och hennes mamma på stationen.
Sedan åkte vi tillbaks till landet tillsammans med dem.
När vi kom dit så hade vi redan lite gäster, så vi fikade med dem och spelade lite kubb. Efter kubben åkte de andra gästerna.
Efter att de hade åkt så har jag och Lovisa spelat ett frågespel, pratat med våra mammor, ätit grillmiddag, skjutsat varandra på skottkärra och spelat kubb med mammorna. Vi vann en gång av tre.
Vid niotiden skjutsade pappa och jag tillbaka Lovisa och hennes mamma till stationen. Då fick jag Ben & Jerry's chocolate fudge brownie. Som definitivt är den godaste Ben & Jerry's smaken.


Jag och Lovisa, för kanske två veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0