Vi funderar på att flytta...

Bort från den delen av Stockholm jag bott i hela livet. I morse hittade jag en superfin lägenhet som ligger på söder. Så pappa, mamma och jag ska troligen åka på visning på måndag.
Vi har alltid velat bo inne i innerstan, och nu när vi äntligen har hittat en lägenhet som var superfin, hade tillräckligt med rum och hade ett bra pris så ska vi nog buda.
MEN! Ingenting är säkert, vi kanske inte ens åker på visningen. Vem vet?
Hoppas på ett sätt att vi flyttar, men på ett sätt inte.
Fördelar:
- Att vi bor i innerstan
- Närmare till skolan
- Har både gröna och röda linjen nära mig
- Får inreda mitt rum på nytt

Nackdelar:
- Har ingen kompis som bor nära
- Kommer sakna våran nuvarande lägenhet, som vi bott i i snart 9 år
- Jobbigt att flytta
- Kommer inte kunna åka med mina kompisar till skolan



Haha, ett jättefint hus jag ritade på paint.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det en sån där två vånings lägenhet som ni har nu?

2011-08-27 @ 17:41:42
URL: http://alaanna.webblogg se
Postat av: Anna

Fin! Haha :P

2011-08-28 @ 09:48:08
URL: http://annatennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0