Hunter

Nu äger jag ett par Hunter! Är såhäääär lycklig!
Såg på Zaras blogg att det var rea på några utvalda färger av Hunters på butiken Mathilde i stan. Så idag åkte jag och min familj in dit. Tyvärr hade jag hellre velat haft ett par mörkrosa stövlar, men de fanns inte i min storlek.
Så då valde jag ett par ljust limegröna. Men de var också skitfina!
I vanliga fall kostar ett par 1300 kronor. Men nu kostade de bara 879:-. Så mina föräldrar betalade den delen som ett par vanliga gummistövlar kostar, och så fick jag betala resten.
Köpte också en Iphone högtalare på teknikmagasinet som jag skulle köpt igår. Men den var slut i lagret i Liljeholmen. Den kostade 899:-. Då fick jag betala halva priset själv, och mina föräldrar andra halvan.

Kommentarer
Postat av: Livi

Heej!! Fett snygga Hunter, hade oxå tänkt att köpa ett par men kan du säga några färger dom hade på rean!! För dom hade väll inte alla? Kram <3

2011-12-27 @ 23:55:38
URL: http://mittlivsomlivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga!!

Vilka bloggar läser du?



läser du nittiofemman.blogg.se?

HETT TIPS kika in vetja!

2011-12-28 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0