Saker ni kanske inte visste om mig...

' Jag har 42 nagellack.
' Jag har inte haft julkänsla på två år. Hoppas jag får det detta år!
' Jag har haft dåligt självförtroende över mitt utseende. Enda sedan man började tänka på sitt utseende så har jag tyckt att jag har varit ful. Vissa dagar har jag ju självklart känt mig snygg, men det är inte många dagar.
' Jag älskar att kolla på gamla julkalendrar och Astrid Lindgren-filmer. Ska snart kolla vidare på Peter och Petra på Youtube!
' Jag vill inte ha något syskon. När jag var mindre ville jag ha ett syskon som jag skulle kunna leka med. Men nu när jag är äldre trivs jag som ensambarn. Man behöver inte bråka om någonting! Liksom, det är ingen som står och hänger över datorn, eller lånar mina kläder hela tiden. Fast jag skulle inte ha något emot att ha en storasyster som jag skulle kunna prata problem med, eller som skulle kunna hjälpa mig med skolarbeten.
' Jag blir på glatt humör efter att jag har hjälpt till hemma eller om jag har pluggat i några timmar. Konstigt, men sant.
' Jag är på blogghumör. Jag har lite småproblem med kompisar just nu, men annars rullar livet på bra. Snart är det jullov, jag har inga läxor, och jag har klarat hela terminen utan att få  F på något prov. När jag känner att livet känns bra, blir jag också på blogghumör.
image description
En bild på mig och Livi från i onsdags. Min näsa ser skitskum ut!

Kommentarer
Postat av: elin

Ååh sånna där är sp roliga!

Asså jag är ju avvis på ditt utseende, tycker du är såå sööt och fin och allt, din klädstil är helt otrolig snygg och ja, du är bedårande ;)

Men förstår hur du menar, känner precis likadant över utseendet och mina ögonbryn, vet inte hur jag ska göra, såvrt att förklara. Men vill bara berätta att jag faktist förstår hur du känner dig, för har också det problemet!!

Nog om det! måste få säga att jag ÄLSKAR din blogg, dina intressen är lika mina och det är verkligen roligt att läsa din blogg, allt är så bra!

När jag hittade till din blogg, kändes det rätt direkt, fastnade för din personlighet och för att du var så himla sööööt!

Du är super Agnes, finner inga ord, men skulle kunna skriva myyycket mer :D

// Kramar till dig!

2011-12-17 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0