Superrolig dag!


Bilden kommer från WeHeartIt


Idag hade jag bild, som är jättekul. På eftermiddagen hade jag dans (merengue) och sista gången vi körde satte alla dansen!
Sedan åkte jag, Leone, Signe och Rebecca till Konsum och köpte läsk. Efter det åkte vi hem till mig och spelade Med vilda gester. Vi blev lite hungriga så vi åt två Delicatobollar var och drack upp en och en halv stora flaskor läsk. Helt plötsligt var klockan halv sex och vi hade bara suttit och pratat vid bordet i tre och en halv timmar. Vi pratade om föräldrar, kompisar, statusar i skolan och personligheter.
Efter det kände vi att vi ville göra något, så vi skrev lappar och körde sanning eller konka, och det var superkul!
Sedan klockan 7 behövde de gå hem... det var tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, vi hade det väldigt mysigt <3

2011-02-04 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0