Hemma nu!

Mamma, pappa och jag skulle först åkt till Ikea idag men sedan när vi kom dit såg vi hur mycket folk det var, så då åkte vi till Skärholmen istället. Där hittade jag ingenting först, men sedan på NewYorker hittade jag en söt tröja, visar den sen!
När hela familjen hade shoppat klart tog vi oss en kulglass i bägare. Jag tog med citronsmak.
Sedan åkte vi vidare till Västberga och handlade mat.
När vi kom ut ur butiken såg jag hur en man stod och sålde Situation Stockholm (hemlösa köper tidningen för typ 10 spänn och sedan säljer dem för 40 kronor) och jag gick fram och köpte en för egna pengar, och han fick 10 kronor extra. Jag blir så glad när jag gör något för välgörenhet! Nu kanske jag betalade hans middag liksom :)


Har samma outfit som igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0