Aj :(

Har nyss kommit hem efter att ha badat med Nadja och Pappa :) Idag så gick hela familjen i än massa (okej 4) affärer och jag köpte things :D En av affärena hette "PoolKungen" där vi var och pratade med en snubbe om allt kring pool. Vi ska ju nämligen skaffa en riktig nedgrävd pool med sandfilter istället för clorfilter (rekommenderas!) nästa år :D
Men på badet träffade vi på två av killarna som puttade i folk hela tiden (alltså på skoj) och såklart puttade de i folk den här gången också. Men när en kille putta en annan kille så ramlade han på mitt ansikte (jag låg i vattnet) och det gjorde skiiit ont, min munn börja blöda! Så jag börja böla framför en skit snygg kille (FETT PINSAMT) och jag simmade tillbaks och gick till pappa. Haha gud vad mycket den där killen sa förlåt ^^

Dagens outfit + kläder som jag köpt ;)












Allt på Kapphal ♥
//Malin -----> mollemalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0