Första inlägget för juni månad

Idag var jag i skolan och allt var som vanligt, typ.
När vi var påväg hem och hade kommit fyra stationer från där jag skulle kliva av (vi åker 12 stationer) så kommer jag på att jag har glömt mitt skolarbete i skolan.
Så jag klev av spårvagnen och åkte tillbaka. Och Signe var snäll och följde med mig.
Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här.
Mamma var hos doktorn för några dagar sedan och hon har fått reda på att hon har streptokocker.
Jag har haft ont i halsen lite till och från så efter helgen ska jag också gå till doktorn om jag har det. OM jag har det så måste jag äta antibiotika/penicillin.
När jag fick ta penicillin för min njurbäckeninflammation.

Kommentarer
Postat av: Ellie :)

Jag har haft streptokocker, inte så jobbigt alls!, lycka till iallafall.

2011-06-02 @ 21:14:08
Postat av: Leone

Ojojojoj.. kommer ihåg när jag fick streptokocker, trodde aldrig att jag skulle bli av med det.. haha

2011-06-06 @ 19:25:49
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0