10 saker du inte visste om mig



* Jag älskar att kolla på Road-wars.
* Jag tror att vissa i skolan kan tycka att jag verkar rätt tråkig. Haha, har ingen kommentar om det x)
* När jag ska sova ligger jag ibland och tänker på hur jag skulle kunna skriva ett inlägg. Men jag brukar inte skriva upp dem sen.
* Jag lyssnar på töntiga ljudböcker när jag ska sova. Just nu lyssnar jag på Sune. Jag har lyssnat på ljudböcker enda sen jag var liten. Och jag tycker att det blir lättare att sova då.
* Jag sätter väldigt stor press på mig själv i skolan. Jag är väldigt ambitiös när det gäller i skolan och det går oftast väldigt bra för mig på prov. Därför sätter jag en rätt stor press på mig själv.
* Förrut älskade jag typ Twilight. Men nu gillar jag det bara.
* Jag tyckte att Baby med Justin Bieber var superbra för ett år sedan. Men nu gillar jag inte honom (eller hans låtar) över huvud taget.
* Mina favoritgodisar är Geisha, gelegodisar och surisar.
* Jag är sämst på att prata i telefon. Men älskar att prata face to face.
* Igår hade jag 86 unika beökare. Elaine som har ca. 600 kompisar på Fb länkade till mig i förrgår så min statistik höjdes på grund av det!

Kommentarer
Postat av: Emma ;o

När jag läser detta inlägg märker jag att vi är jättelika. Nästan allt du skriver om dig själv, i detta inlägg, stämmer in på mig, hehe. :)

2011-05-13 @ 20:57:36
URL: http://emmabirblo.wordpress.com/
Postat av: Emma ;o

Svar: Punkt nummer 2, 3, 4, 5 stämde in helt på mig. Det finns andra också som stämmer in lite.

2011-05-17 @ 01:56:54
URL: http://emmabirblo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0