Blev hemma idag också

Är hes, och nu är min snuva som värst (startade idag). Det  S U G E R att vara sjuk nu när det är så fint väder. Både för att man vill vara ute och så blir det varmt att sitta inne.
Undra om man kan börja bära sommarklänningarna nu?
Inatt kommer mamma hem från London, så imorgon kommer jag ha två nya Converse (om hon har hittat några). Jag ska få ett par röda i klassisk modell och ett par vita låga. Det är synd att de vita blir så lätt smutsiga. Men jag valde just den färgen på grund av att jag ska kunna bära Conversen i sommar utan att det blir FÖR varmt.
Valet av de röda är att mina gamla röda har blivit för små, och jag tycker att röd är en väldigt snygg färg på Converse.
Men det skulle samtidigt vara kul om man hade ett par Converse som linte så många hade...
Ok, detta blev ett inlägg som blev lite rörigt, men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0