Shopping

Idag efter skolan åkte mamma och jag till Liljeholmen och jag fick/köpte lite saker där (alla kläder+bikinin kommer från barn/ungdoms-avdelningarna):
Båda från The Body Shop, eyelinern kostade 129:- och parfymen 385:-
Transparent skjorta från KappAhl, kostade 179:- (är finare i verkligheten).
Ett linne som jag kommer att använda när jag bara ska gå till stranden eller under någon kjol (den går ner till låren). Den kom från H&M och kostade 69:-
Långa leggings som kommer från KappAhl och de kostade 99:- (REA!)
En bikini som blir supersnygg när den sitter på. Kommer från KappAl och kostar 149:-

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alltså du har typ exakt samma kläd smak/stil som jag!

2011-05-18 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0