Tröttis

Idag hade vi idrottsdag i Hellasgården.
Det var faktiskt kul, och vi hade olika stationer som man fick gå till. Vi var typ där för att niorna höll i stationerna och detta påverkade deras betyg. Jag tyckte att det var rätt jobbigt faktiskt, och är supertrött nu. Ska snart upp och tvätta håret. Sedan vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror att jag tar lite mellis och sen ska jag nog plugga matte och so.
Aa, som jag har sagt blir jag nästan aldrig bra på bilder...men jag hade bildbrist.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Men du var jättefin på bilden :D<3

2011-05-19 @ 18:02:28
Postat av: agnes

du blir ju jätte bra på bider!

du är super söt:)

2011-05-19 @ 21:28:15
Postat av: Lovisa

Du blir ju bäst på bilder! Och den där var jättefin! <3

2011-05-20 @ 16:35:50
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0