Dagen

Det gick skitbra på matte-provet (känns det som). Det var bara en fråga jag inte kunde svara på.
Sedan har jag haft estet (blandning mellan slöjd och bild) och eget arbete. Då tränade jag inför två kommande prov. På lunchrasten gick jag, Olivia, Frankii och Lina till sushirestaurangen och köpte misousoppa för 5 kronor. Åh, längtar verkligen tills jag får min Iphone. För då kommer jag visa bilder från dagen också. Nu har jag ju bara bilder som jag tar när jag inte är i skolan.
Nu kollar jag på Top Model. Snart börjar Desperate Housewives, vilket jag har längtat till. Det var ju ett uppehåll förra veckan på grund av att det var någon film.
Header från förra året. Då sa jag att jag sminkade mig. Ja, jag satte på mascara. Men det syns ju inte ens!
Nu använder jag eyeliner, och ibland mascara på underfransarna. Jag har också på concealer ibland.

Kommentarer
Postat av: Agnes

vart gör/hittar du dina bakrunder på din blogg?

2011-11-09 @ 19:24:15
URL: http://agnesjanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0