Prov imorgon

Känner mig rätt så säker inför provet imorgon. Man fick ett repetitionspapper så man visste vad man skulle träna på och jag tyckte att det var rätt lätt, som tur är (eftersom jag började träna inför provet idag). Jag tycker bara att det är lite svårt med primtal och sammansatta tal. Men jag tror att jag kommer klara mig bra i alla fall!
Har fortfarande inte fått något brev om att min Iphone har kommit till posten. Det har snart gått två veckor sedan vi beställde den. Så om den inte kommer innan fredag så måste vi ringa Tele2 och fråga vart den tog vägen.
Jag och min äääälskade mattebok, skämt åsido. Tog bilden igår, då jag var sur på att jag behövde använda en höstlovskväll till att plugga. Ok, var kanske inte superseriös när jag tog bilden.

Kommentarer
Postat av: Femtio elva idéer

Fin blogg :)

2011-11-07 @ 22:20:47
URL: http://femtioelvaideer.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Agnes,



Om du vill ha hjälp att kontrollera din beställning får du gärna mejla mig med personnummer och ordernummer ska vi kolla upp den och återkomma till dig.

Om du beställt den via vår hemsida kan du även ringa vår webbutik på 031-734 32 00 (val 1). Deras öppettider är måndag-torsdag 8:00-17:00 och fredag 9:00-17:00. Lunchstängt samtliga dagar mellan 12-13.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-11-08 @ 14:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0