Sorry!

Förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar! Men som ni såg i det förrförra inlägget så har jag haft väldigt fullt upp de senaste dagarna.
I tisdags hade jag ju teater (med en pedagog). Men jag gick hem från den lite tidigare, eftersom jag hade så himla ont i magen! Sen så var jag inte med mina kompisar på våran teaterträning senare på kvällen, så jag kollade bara på. Som tur var så gick magvärken över innan jag gick och la mig.
Igår hade vi genrep. Och vi hann inte ens klart med det innan vi var tvungna att gå. När jag kom hem satte jag mig och pluggade ända fram till klockan nio.
Idag är det rätt lugnt. Jag ska bara plugga lite SO och svenska, och så ska jag tvätta håret. Min pappa fyller förresten år idag! Grattis pappa!
Imorgon ska vi spela upp våran pjäs inför sexåringar-2:or.
Lite bilder från de senaste dagarna:


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig bild på mej där... haha :)

2011-11-25 @ 07:13:14
Postat av: kajsa

vad heter du på instagram? :)

2011-11-26 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0