Fotovägg

 
 
 
 
 
För några dagar sen beställde jag hem 44 bilder från fujidirekt.se för 62 kronor. Frakten kostade till och med mer än bilderna! Det var superlätt att beställa, och jag fick hem bilderna fyra dagar efter att jag hade beställt dom.
När bilderna hade kommit hem satte jag upp dom direkt. Jag följde inte något mönster, men jag såg till att alla bilder hade ungefär lika långt avsånd mellan varandra. 
Nu sitter bilderna på en tom vägg. Jag är jättenöjd!
Bilderna är en blandning mellan Instagrambilder, systemkamerabilder, människor, "konstbilder" och inspirationsbilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow Shit vad fiffigt och snyggt! Kanske snor den iden ;) men vad satte du upp dem med ? :)

Svar: Vit häftmassa :)
Agnes Hammarlund

2012-08-07 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0