Hösten 2012

Boots riverisland.com / T-shirt Hollister / "Stallskor" Din sko / Top Monki / Armvärmare Gina tricot / Tröja H&M / Boots H&M / Jacka H&M / Blus Monki / Stövlar Hunter / Stickad tröja Monki / Leggings H&M / Tunika H&M / Stickad tröja H&M / Assymetrisk klänning Gina tricot 
 
Alla dessa plagg skulle jag vilja ha i min garderob i höst. Tyvärr har jag inte alla pengar i världen så därför går det inte. Jag äger redan två av plaggen, och jag kommer säkert köpa några till av dessa. Som ni ser kommer jag satsa på puderrosa, plommonrött/vinrött och svart i höst.
 
Vad tycker ni om plaggen i collaget?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äskaaaar alla plagg! Har själv spanat in bootsen från hm. Förresten vilka plagg är det du har? :)

Svar: Skinnjackan och den vinröda stickade :)
Agnes Hammarlund

2012-08-22 @ 17:17:57
Postat av: Lovisa

Jättefint collage! Jag hade också tänkt satsa på de färgerna i höst, köpte precis en cardigan och en halsduk i plommon/vinrött.
Jag skulle nog kunna tänka mig alla plagg förutom tightsen, eftersom att jag inte har sådär snygga ben som du och därför inte passar så bra i tights. Och tunikan längst ner. Jag gillar den lite, men jag tror inte att jag skulle passa så bra i den!
Bootsen med nitar och klänningen är nog mina favoriter! :)

2012-08-22 @ 17:45:46
URL: http://eskilsot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0