Stan

Idag var jag i stan med mamma. Vi skulle bara handla lite på H&M home till mitt rum, men jag fick med mig fyra plagg från H&M Divided som jag visar er ikväll. Så det var kul! Två höstplagg och två plagg som jag tar med mig till Skiathos.
Ikväll är mamma och pappa på restaurang med sina vänner, så jag har ff. Tror att jag kommer bli forever alone och det kommer sluta med att jag steker på några köttbullar och klistrar mig fast framför The big bang theory. Sen kommer jag säkert skriva några tidsinställda inför resan. Nu är det ju bara tre dagar kvar! 
Imorgon ska jag vara med Signe, som kommer hem från USA idag. Hon har varit borta i fem veckor har jag för mig. Är bara lite lätt avundsjuk! 
Tjena skitig spegel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0