2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, men inget direkt stort vad jag vet.

Hur har ditt 2012 varit? Bra, och gått jättefort!

Största misstaget iår? Inget jag kan komma på just nu, actually.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Nja...

Blev du kär i år? Japp

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Tråkig jag är, men kan inte komma på något just nu!

Vad är din största framgång 2012? Att jag har fått fler vänner och blivit mer chill.

Bästa köpet? Mina VS bodysplashes och alla mina myskläder.

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och fika!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? I love it, Luckiest girl, Flytta på dig, Call me maybe och We are never getting back together.

Vem har du umgåts med mest? Olivia, Kajsa, Rebecca och Signe!

Bästa minnet från 2012? Brunchen hemma hos mig, eftermiddagarna på fik, och resan till Skiathos.

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej :(

Vart reste du nånstans? Om man menar utanför Sverige: London, Skiathos (Grekland) och Köpenhamn.

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Yezbox.

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Träffat fler folks.

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt på vad andra skulle tycka.

Favoritprogram på tv? Svenska Hollywoodfruar, det enda programmet jag har följt slaviskt!

Största musikaliska upptäckten? First aid kit.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ipad och pengar, det var allt jag fick!

Vad gjorde du på din födelsedag? Gick runt i Hyde Park i ett soligt London med familjen, och åt picnick både lunch och middag. Såå mysigt!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Less drama...

Vad fick dig att må bra? Mina vänner och familj!

Vem saknade du? Tror inte att jag saknade någon riktigt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin bild på dig!

2012-12-31 @ 10:54:35
Postat av: Lovisa

Vad menar du med att du har blivit "mer chill" haha?

2012-12-31 @ 11:36:10
URL: http://eskilsot.blogg.se
Postat av: Ebba

Länkbyte? :) jättefin blogg verkligen! :)

2013-01-03 @ 18:41:54
URL: http://bebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0