Har inte hunnit blogga idag

Dagen började med att jag blev väckt halv tio. Sedan så åt jag frukost, och sedan så började min familj röja undan i mitt rum så att vi skulle kunna måla.
Efter det så stod jag nog och målade i sammanlagt 5 timmar. Men det känns ändå som om det gick snabbare.
Jag har även monterat ihop en Ikea-möbel helt själv för första gången i mitt liv. Fast jag är inte helt klar med den, men det får vänta till morgondagen.
Nu ligger jag på min madrass på golvet i vårat extrarum. Jag ska sova här inatt.
Här kommer en sneakpeak på en bit av rummet som nästan är klart (spegeln ska hängas upp). Ni får även en bild på mitt tillfälliga rum.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du har 50 följare på bloglovin nu. Skulle du inte ha någon tävling då? :)

2012-02-26 @ 14:46:33
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Frankii

Du har typ femtio personer som följer dig , skulle inte du typ lotta ut nåt ellet ha nån tävling ?? Ojsan de hade nån redan skrivit yay

Kram



Ps. Har du aldrig satt ihop en ikea -möbel innan ?!!!!!?.....ds

2012-02-26 @ 20:45:47
URL: http://frankii.webblogg.se/
Postat av: Cornelia Cekal

Hej!

Jag hamnade på din blogg av en liten slump, och genast vart jag jättekär i den! Du verkar vara en sån himla go och söt tjej! Läste lite och såg att du hade skrivit att du sällan var nöjd med ditt utseende,vilket jag inte kan hålla med om! Jag är född 1998 också och tycker att du är jätte fin! Du både ser ut och beter dig/skriver på ett väldigt moget vis! Då jag inte har någon blogg, men skulle väldigt gärna vilja bli vän med dig på facebook kanske?

Keep going säger jag bara!

Kommer värkligen följa dig blogg flitigt!

Kramar

2012-02-26 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0