Sjuukt!

Jag har närmare 4,5000 views på en film jag har gjort. Fattar ni!
Visst, filmen är inte alls bra gjord, och det är inte världens bästa sätt att fota vattendroppar på, så jag klandrar inte de 15 personer som inte gillar klippet. Jag har valt att man inte kan kommentera på detta klipp, för då vet jag att det skulle hagla in dumma kommentarer.
Jag är ändå stolt. Tänk att 4359 pers har klickat sig in och kollat på mitt lilla videoklipp, och att 18 stycken gillar videon som inte alls är så bra.
Min näst största video har fått ca. 3000 views. Det är också jättebra (enligt mig).
P.S. Beskrivningen på min tutorial till hur man fotar vattendroppar skrev jag för länge sen!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-28 @ 15:53:30
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du menade väll 4500 visningar? ;)

2012-02-29 @ 13:30:44
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Men det är ju jättekul att så många sett videon i alla fall :D

2012-03-01 @ 16:04:53
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0