Nyårslista 2011

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förrut?
Sovit på landet utan föräldrar, sovit till tolv (som jag gjorde idag, haha), spelat upp teater på Calle Flygare, slutat på vår teater, blivit medlem på twitter och lookbook, och skaffat en iPhone.
Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, haha.
Är det något du saknade 2011 som du skulle vilja ha 2012?
Mindre tårar, mindre orosattacker, bättre resultat på vissa prov.
Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Tänkte länge, men kom inte på något.
Vad är det bästa som har hänt dig under året som har gått?
När vi vandrade i fjällen.
Vilket var ditt bästa inköp?
Hunters och min stereo. Och alla kläder förstås!
Vad spenderade mest pengar på?
Mammas och pappas gemensamma julklapp, och min stereo.
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Låtar: Someone like you, Fest hos Mange, Elektropop och What makes you beautiful ♥
Artist: Daniel Adams-Ray (spelade sönder hans låtar ett tag, och såg honom live två gånger, Storsjöyran och Grönan)
Mådde du bättre eller sämre år 2011 än vad du gjort tidigare år?
Bättre än 2010 i alla fall.
Finns det något du önskar att du hade lagt mer tid på?
Plugg,och annat som jag kunde gjort istället för att sitta vid datorn.
Blev du kär?
Jupp.
Vilket program var det bästa på tv?
Desperate houswives, Svenska Hollywoodfruar och Svaleskär.
Vilken var de bästa boken du läst under året?
Systrar i jeans och Nyckelbarnen.
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
1D, Adele och Veronica Maggio.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Var på Tom Tits med Signe och Elvira, sedan åt vi god mat och firade Valborgsmässoafton ute på landet.
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Liiite mode, men ändå ganska "vanlig" stil. Typ jeans och tröja, eller shorts och linne.
Vad fick dig att må bra?
Min släkt, familj och mina vänner.
Hur kommer 2012 skilja sig från 2011?
På hösterminen kommer jag att få betyg för första gången. Jag kommer få bättre kondition, satsa ännu mer på skolan och jag kommer bara få ett ännu bättre liv (hoppas jag på).
(Världens sämsta bild)



Blev aldrig klar med listan igår. Snodde den från Katarina.

Kommentarer
Postat av: A N N A

Vad köpte du åt dina föräldrar i julklapp?? :p

2012-01-02 @ 16:04:50
URL: http://canonflickan.webblogg.se/
Postat av: Frankii

den snor jag, länkar till dig <3

2012-01-02 @ 17:56:26
URL: http://frankiis.webblogg.se/
Postat av: Agnes

Vad heter du på twitter? Vad är lookbook? :)

2012-01-02 @ 22:56:59
URL: http://agnesjanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0