För övrigt

Sorry för den dåliga uppdateringen. Men som sagt så har jag mycket att göra i skolan just nu. Idag satt jag i två timmar och redigerade en skolfilm. Blev hyfsat nöjd med resultatet.
För övrigt har jag följt med mamma och pappa till Coop forum för att storhandla. Det är blir bäst när jag är med och handlar, för då får jag med mig en massa göttigt hem, hehe.
För övrigt har jag även suttit och virkat typ hela dagen. Tanten i mig kom fram, skämt åsido.
För övrigt är det earth hour ikäll. Jag och min familj ska inte ha på någon el över huvud taget, förrutom kylen och frysen. I vanliga fall brukar vi bara släcka lampor, och ha på tv:n. Men nu ska vi köra på tända ljus och kortspel, mys!
För övrigt har jag börjat älska The Kooks, Ellie Goulding och Skrillex. Jag vet, udda blandning.
För övrigt gillar jag en Justin Bieber-låt (big happening!)
För övrigt har vi fått vår lägenhet såld och nu finns det ingen återvändo. Jag kommer sakna den här lägenheten jävligt mycket. Detta är troligen det boende jag kommer bo längst tid i tillsammans med mina föräldrar. Radhuset som vi ska flytta till bor jag säkert bara i 6 år. I denna lägenhet har jag bott i över 9 år. Men jag längtar samtidigt till att flytta!
För övrigt, vill ni ha länken till den här spellistan?
Haha, inga kommentarer på det konstiga namnet.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ellie Goulding är ju bara såå bra! Älskar "Lights"! Har du någon favoritlåt med henne? :)

2012-03-31 @ 21:28:24
URL: http://eskilsot.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja gärna!

2012-04-01 @ 16:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0