Dragit ut en tand

Tjena mittbena!
Idag drog jag ut en tand hos tandläkaren. Ni fattar inte hur nervös jag var innan! Men det gick bra. Eftersom jag är så rädd för att gå till tandläkaren så fick jag andas lustgas under hela tiden. Älskar lustgas! Haha, där lät jag säkert som värsta knarkaren eller något. Men jag vet faktiskt inte om jag skulle klarat det utan lustgas.
Jag var hemma hela dagen, för att se hur jag reagerade på allt. Jag blödde typ konstant till klockan fyra, så det var inte så kul. Nu har det slutat i alla fall!
På tisdag ska jag dra ut en till tand. Sen så får jag tandställning två veckor därpå. Crazy!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa vad du köpt i London :D

2012-05-02 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0