Mitt i allt plugg...

...Tar jag mig en paus.
Tre prov och fem inlämingar nästa vecka, så nu blir det en del plugg. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna så jag har verkligen inte orkat plugga. Jag har somnat framför surfplattan varje dag efter skolan.
Det är bara att mata in första världskriget, elektricitet och magnetism, engelskaglosor, geometri och spanska i huvudet nu. Jag ska nog klara det!
 
Osminkad osv. Men detta är vad som håller mig vid liv (haha äter inte all choklad idag, men det var extrapris på Coop, 10 kronor för en 200-grammare!).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hjälp tre prov o fem inlämningar knappt jag som går i gymnasiet ekonomi linje har så mycket stort plugg :o

Svar: Ett av proven är bara ett glosprov och bara en inlämning är riktigt viktig, så det är inte så farligt som det låter :)
Agnes Hammarlund

2012-10-18 @ 21:13:50
Postat av: Anna

Vi har också sjuuuukt mycket prov och läxor just nu, så det är himlans bra att det är höstlov om två veckor ;)

2012-10-20 @ 08:51:20
URL: http://canonflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0